Het Coole Huis

Home Doneer Over ons

Dit huis is zo gemaakt dat hij automatisch de temperatuur regelt.

Dat is ook waarom dit project project Het Coole Huis heet.

Het huis is namelijk cool.

Cool in het is een goed huis.

En in het is koud.

In ieder geval, dat vind de rest. Ik vind het maar raar.

Als je de temperatuur zelf regelt is dat nog wel wat gedoe.

Wij probeerden er zo veel mogelijk slimme functies aan dit huis toe te voegen.

Zoals airco en een verwarming. Ook op de website zitten leuke dingen.

Hier onder kan u de temperatuur in het huis ook zelf regelen.

18 graden Celcius

En hier staan nog wat fotos en een video: